Laukas privalomas Neteisingas el. pašto formatas Per mažas simbolių kiekis Per didelis simbolių kiekis Prašome įvesti vardą Prašome įvesti pavardę Prašome nurodyti telefono numerį Įveskite teisingą telefono numerį Prašome įvesti el. pašto adresą Įveskite teisingą el. pašto adresą Prašome pažymėti, kad susipažinote su sąlygomis Tik skaičiai Prašome įrašyti teisingą asmens kodą Prašome patikslinti įvykio vietą Prašome įvesti informaciją apie įvykį, ligą, traumas, aplinkybių aprašymą, simptomus, taikytą gydymą Patirtų nuostolių suma turi būti išreikšta tik skaitmenimis Suvestas nepakankamas simbolių skaičius, turi būti 16 skaitmenų Suvestas per didelis simbolių skaičius, turi būti 16 skaitmenų Bagažo pristatymo vieta turi būti išreikšta tik raidėmis 1 mėn. 3 mėn. 6 mėn. Šiemet 1 m. 3 m. 5 m. 10 m. Visas

Ką daryti nukentėjus audros metu?

Mieli ERGO klientai,

Ką daryti jeigu Jūsų turtas nukentėjo audros metu?

• Nufotografuoti įvykio vietą ir apgadintą turtą;
• Nukentėjus nekilnojamam turtui, pagal galimybes užsandarinti atsiradusias ertmes ir stabdyti žalos plitimą;
• Jeigu turtą apgadino užkritęs ne Jums priklausantis objektas (medis, konstrukcija, stogo danga ir t.t.) – įvykį registruoti policijoje;
• Apie žalą pranešti ERGO internetu https://mano.ergo.lt/lt/prisijungti/ (visą parą) arba telefonu 1887 (I-V nuo 08:00 iki 13:00 val.).

Užregistravus žalą po darbo valandų dėl tolimesnių veiksmų su Jumis susisieksime artimiausią darbo dieną.
Jeigu reikia pagalbos užsandarinant atsiradusias ertmes, kviečiame kreiptis telefonu 1887 (visą parą) ir rinktis meniu punktą „Pagalba kelyje ir namuose“.

Dėl užkritusių didelių objektų šalinimo rekomenduojame kreiptis į priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento padalinius.

Likite sveiki bei saugūs,

ERGO 

EN