Draudimo bendrovės „ERGO Insurance SE“ Lietuvos filialas įgyvendina projektą, skirtą įmonės darbuotojų mokymui ir kvalifikacijos tobulinimui. Projektas įgyvendinamas pagal 2014−2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ įgyvendinimo priemonę Nr. 09.4.3-ESFA-T-846.
„ERGO Insurance SE“ Lietuvos filialas yra tarptautinės ERGO grupės dalis. Tai – viena didžiausių draudimo grupių Europoje, teikianti platų įvairių rūšių draudimo, pensijų, investicijų ir paslaugų asortimentą ir atstovaujama daugiau nei 30 šalių Europoje bei Azijoje. ERGO priklauso „Munich Re“ – tai yra viena didžiausių perdraudimo grupių pasaulyje. Grupės įmonių darbuotojai – nuolat tobulėjantys profesionalai, pagrindinį dėmesį skiriantys tam, kas geriausia klientui. Siekiant patenkinti aukštus klientų lūkesčius, įgyvendinti sudėtingus, inovatyvius projektus, reikalingi aukštos kvalifikacijos specialistai. Todėl įmonė nuolat investuoja į darbuotojų kvalifikaciją, žinias bei gebėjimus. Būtent tai ir yra pagrindinė priežastis, paskatinusi rašyti projektą „ERGO Insurance SE“ Lietuvos filialo darbuotojų mokymas ir kvalifikacijos tobulinimas“. Projekto tikslas – tobulinti darbuotojų kvalifikaciją, žinias ir gebėjimus, taip sudarant palankias sąlygas darbo efektyvumo didinimui, tolesnei įmonės plėtrai, tobulinant geriausiai klientų lūkesčius atitinkančius draudimo sprendimus bei didinant klientų ratą.
Įgyvendinus projekto veiklas, kokybiniai teigiami pokyčiai turės įtaką tikslinių grupių dalyviams, nes kvalifikacijos pakėlimas darbuotojams suteiks profesinių žinių. Projekto rezultatai turės teigiamos įtakos darbuotojų darbo rezultatyvumui ir efektyvumui. Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų į projektą investuojama 371 265,51 Eur.
Kontaktai:
El. P. – jolanta.karpuskiene@ergo.lt