Draudimo bendrovė ERGO 2022 m. Lietuvoje įvardinta geriausiai klientus aptarnaujančia draudimo sektoriaus įmone. (remiantis bendrovės „Dive Lietuva“ klientų aptarnavimo kokybės tyrimu). Šį titulą bendrovė pelnė trečią kartą iš eilės.
Tyrimo metu nepriklausomi slapti pirkėjai skambino draudimo įmonėms ir vertino įvairius kriterijus, tokius kaip kliento poreikių išsiaiškinimas, aptarnavimo kokybė, pateikiamos informacijos aiškumas, pasiūlymo pateikimas ir kitus.
ERGO klientų aptarnavimo kokybė pasiekė išskirtinai aukštą vertinimą – net 96,1% balo. Bendras Lietuvos draudimo bendrovių klientų aptarnavimo vertinimas šiais metais siekė 88,9%.
ERGO Lietuvoje pardavimų vadovas Aurimas Makulavičius dalijasi, kad aukštus rezultatus pasiekti padeda nuolatinis klientų grįžtamojo ryšio analizavimas ir geresnių sprendimų paieška, sistemingas mokymasis: individualios ugdymo sesijos, praktikumai, bendrieji pardavimų mokymai.
„Įvairūs mokymai padėjo darbuotojams suformuoti pardavimo įgūdžius pagal ERGO klientų aptarnavimo standartą. O tai reiškia, kad kaskart įsigiliname į kliento poreikius, pasitiksliname, padedame klientui pasirinkti aktualiausias draudimo apsaugas. Tai leidžia klientui pasitikėti darbuotoju bei patikėti ERGO įmonei tiek savo, tiek savo turto finansinį saugumą. Apdraustas klientas – geriausias įvertinimas darbuotojui bei skatinimas kiekvieną klientą aptarnauti dar geriau“, – pasakoja A. Makulavičius.
A. Makulavičius pastebi, kad klientų lūkestis aptarnavimui nuolat auga. Todėl į klientus aptarnaujančių darbuotojų kompetencijų ugdymą ERGO įmonėje žiūrima kompleksiškai. Pagal ERGO klientų aptarnavimo standartą ugdoma visa pardavimų komanda – tiek draudimo paslaugų pardavėjas, tiek jo tiesioginis vadovas. Vadovai kartu su savo komandomis analizuoja pardavimų rezultatus, klientų atsiliepimus, ieško geriausio draudimo sprendimo įvairioms klientų situacijoms.