Laukas privalomas Neteisingas el. pašto formatas Per mažas simbolių kiekis Per didelis simbolių kiekis Prašome įvesti vardą Prašome įvesti pavardę Prašome nurodyti telefono numerį Įveskite teisingą telefono numerį Prašome įvesti el. pašto adresą Įveskite teisingą el. pašto adresą Prašome pažymėti, kad susipažinote su sąlygomis Tik skaičiai Prašome įrašyti teisingą asmens kodą Prašome patikslinti įvykio vietą Prašome įvesti informaciją apie įvykį, ligą, traumas, aplinkybių aprašymą, simptomus, taikytą gydymą Patirtų nuostolių suma turi būti išreikšta tik skaitmenimis Suvestas nepakankamas simbolių skaičius, turi būti 16 skaitmenų Suvestas per didelis simbolių skaičius, turi būti 16 skaitmenų Bagažo pristatymo vieta turi būti išreikšta tik raidėmis 1 mėn. 3 mėn. 6 mėn. Šiemet 1 m. 3 m. 5 m. 10 m. Visas

Visos naujienos

2022.10.12

Trečius metus iš eilės geriausiai klientus aptarnaujanti draudimo įmonė Lietuvoje

Draudimo bendrovė ERGO 2022 m. Lietuvoje įvardinta geriausiai klientus aptarnaujančia draudimo sektoriaus įmone. (remiantis bendrovės „Dive Lietuva“ klientų aptarnavimo kokybės tyrimu). Šį titulą bendrovė pelnė trečią kartą iš eilės.

Tyrimo metu nepriklausomi slapti pirkėjai skambino draudimo įmonėms ir vertino įvairius kriterijus, tokius kaip kliento poreikių išsiaiškinimas, aptarnavimo kokybė, pateikiamos informacijos aiškumas, pasiūlymo pateikimas ir kitus.

ERGO klientų aptarnavimo kokybė pasiekė išskirtinai aukštą vertinimą – net 96,1% balo. Bendras Lietuvos draudimo bendrovių klientų aptarnavimo vertinimas šiais metais siekė 88,9%.

ERGO Lietuvoje pardavimų vadovas Aurimas Makulavičius dalijasi, kad aukštus rezultatus pasiekti padeda nuolatinis klientų grįžtamojo ryšio analizavimas ir geresnių sprendimų paieška, sistemingas mokymasis: individualios ugdymo sesijos, praktikumai, bendrieji pardavimų mokymai.

„Įvairūs mokymai padėjo darbuotojams suformuoti pardavimo įgūdžius pagal ERGO klientų aptarnavimo standartą. O tai reiškia, kad kaskart įsigiliname į kliento poreikius, pasitiksliname, padedame klientui pasirinkti aktualiausias draudimo apsaugas. Tai leidžia klientui pasitikėti darbuotoju bei patikėti ERGO įmonei tiek savo, tiek savo turto finansinį saugumą. Apdraustas klientas – geriausias įvertinimas darbuotojui bei skatinimas kiekvieną klientą aptarnauti dar geriau“, – pasakoja A. Makulavičius.

A. Makulavičius pastebi, kad klientų lūkestis aptarnavimui nuolat auga. Todėl į klientus aptarnaujančių darbuotojų kompetencijų ugdymą ERGO įmonėje žiūrima kompleksiškai. Pagal ERGO klientų aptarnavimo standartą ugdoma visa pardavimų komanda – tiek draudimo paslaugų pardavėjas, tiek jo tiesioginis vadovas. Vadovai kartu su savo komandomis analizuoja pardavimų rezultatus, klientų atsiliepimus, ieško geriausio draudimo sprendimo įvairioms klientų situacijoms. 

EN