Dažniausiai užduodami klausimai ir pagalba
Kaip įsigyti draudimą, pratęsti ar atsisakyti sutarties?
Kaip galiu įsigyti draudimą?
Pasirinkite Jums patogiausią būdą apsidrausti:
- Drauskitės internetu online.ergo.lt (privalomasis, kelionių, dviratininko draudimas ir draudimas nuo nelaimingų atsitikimų) arba užpildykite šią formą ir pateiksime Jums pasiūlymą;
- Skambinkite mums tel. 1887;
- Apsilankykite artimiausioje ERGO atstovybėje.
Kaip pratęsti draudimo sutartį?
Pasirinkite Jums patogiausią būdą:
- Kreipkitės į Jus apdraudusį ERGO atstovą;
- Apsidrauskite savitarnoje mano.ergo.lt (privalomasis, kelionių, dviratininko draudimas ir draudimas nuo nelaimingų atsitikimų) arba užpildykite šią formą;
- Skambinkite mums tel. 1887 arba apsilankykite artimiausioje ERGO atstovybėje.
Kaip atsisakyti draudimo sutarties?
Draudėjai – fiziniai asmenys, sudarę draudimo sutartį* internetu, telefonu, el. paštu ar kitomis ryšio priemonėmis, turi teisę atsisakyti sutarties per 14 dienų nuo jos sudarymo dienos (gyvybės draudimo atveju – per 30 dienų nuo vartotojo informavimo apie draudimo sutarties sudarymą), išskyrus:
- kelionių, bagažo ir panašias draudimo sutartis, kurių terminas trumpesnis nei 30 dienų;
- draudimo sutartis, pagal kurias gautas pranešimas apie draudžiamąjį įvykį.
Norint atsisakyti draudimo sutarties, ERGO turi būti pateikta užpildyta pavyzdinė sutarties atsisakymo forma (formą rasite paspaudę šią nuorodą) arba aiškus pareiškimas dėl sprendimo atsisakyti draudimo sutarties. Užpildyta sutarties atsisakymo forma ar pareiškimas turi būti pateikti el. paštu info@ergo.lt arba adresu Geležinio Vilko g. 6A, Vilnius. Draudimo sutarties atsisakymas vykdomas pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus.
Kitais draudimo sutarties atvejais, prašom kreiptis į savo draudimo atstovą ar tel. 1887, nes sutarties nutraukimo atvejai numatyti draudimo taisyklėse.
* Kai draudimo sutartis sudaryta su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais.
Kaip įsigyti draudimą, pratęsti ar atsisakyti sutarties?
Pasirinkite Jums patogiausią būdą apsidrausti:
- Drauskitės internetu online.ergo.lt (privalomasis, kelionių, dviratininko draudimas ir draudimas nuo nelaimingų atsitikimų) arba užpildykite šią formą ir pateiksime Jums pasiūlymą;
- Skambinkite mums tel. 1887;
- Apsilankykite artimiausioje ERGO atstovybėje.
Pasirinkite Jums patogiausią būdą:
- Kreipkitės į Jus apdraudusį ERGO atstovą;
- Apsidrauskite savitarnoje mano.ergo.lt (privalomasis, kelionių, dviratininko draudimas ir draudimas nuo nelaimingų atsitikimų) arba užpildykite šią formą;
- Skambinkite mums tel. 1887 arba apsilankykite artimiausioje ERGO atstovybėje.
Draudėjai – fiziniai asmenys, sudarę draudimo sutartį* internetu, telefonu, el. paštu ar kitomis ryšio priemonėmis, turi teisę atsisakyti sutarties per 14 dienų nuo jos sudarymo dienos (gyvybės draudimo atveju – per 30 dienų nuo vartotojo informavimo apie draudimo sutarties sudarymą), išskyrus:
- kelionių, bagažo ir panašias draudimo sutartis, kurių terminas trumpesnis nei 30 dienų;
- draudimo sutartis, pagal kurias gautas pranešimas apie draudžiamąjį įvykį.
Norint atsisakyti draudimo sutarties, ERGO turi būti pateikta užpildyta pavyzdinė sutarties atsisakymo forma (formą rasite paspaudę šią nuorodą) arba aiškus pareiškimas dėl sprendimo atsisakyti draudimo sutarties. Užpildyta sutarties atsisakymo forma ar pareiškimas turi būti pateikti el. paštu info@ergo.lt arba adresu Geležinio Vilko g. 6A, Vilnius. Draudimo sutarties atsisakymas vykdomas pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus.
Kitais draudimo sutarties atvejais, prašom kreiptis į savo draudimo atstovą ar tel. 1887, nes sutarties nutraukimo atvejai numatyti draudimo taisyklėse.
* Kai draudimo sutartis sudaryta su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais.
Pažymos, dokumentai
Kaip gauti Žaliąją kortelę?
Drausdamiesi ERGO privalomuoju vairuotojų civilinės atsakomybės draudimu, nemokamai gausite ir Žaliąją kortelę – šio draudimo galiojimą užsienyje. Ją Jums pateiks Jus apdraudęs ERGO atstovas. Jei apsidraudėte internetu, atsiimkite kortelę artimiausioje ERGO atstovybėje.
Kaip gauti pažymą apie sumokėtas gyvybės draudimo įmokas?
Primename, kad deklaruodami pajamas už praėjusius kalendorinius metus Jūs galite susigrąžinti iki 20% gyventojų pajamų mokesčio nuo sumokėtų gyvybės draudimo įmokų. Informacija apie Jūsų per praėjusius kalendorinius metus sumokėtas gyvybės draudimo įmokas bus pateikta Valstybinei mokesčių inspekcijai (toliau – VMI) iki einamųjų metų vasario mėn. 15 d. Duomenis apie sumokėtas gyvybės draudimo įmokas galėsite matyti prisijungę prie elektroninio deklaravimo sistemos (EDS) bei VMI suformuotose preliminariose gyventojų pajamų mokesčio deklaracijose.
Jei pageidaujate gauti pažymą apie per praėjusius kalendorinius metus sumokėtas gyvybės draudimo įmokas, prašome kreiptis el. paštu info@ergo.lt.
Daugiau informacijos apie gyvybės draudimo sutartims galiojančią apmokestinimo tvarką galite rasti čia.
Kilus klausimų, prašome kreiptis ERGO draudimo telefonu 1887 arba el. paštu info@ergo.lt.
Pažymos, dokumentai
Drausdamiesi ERGO privalomuoju vairuotojų civilinės atsakomybės draudimu, nemokamai gausite ir Žaliąją kortelę – šio draudimo galiojimą užsienyje. Ją Jums pateiks Jus apdraudęs ERGO atstovas. Jei apsidraudėte internetu, atsiimkite kortelę artimiausioje ERGO atstovybėje.
Primename, kad deklaruodami pajamas už praėjusius kalendorinius metus Jūs galite susigrąžinti iki 20% gyventojų pajamų mokesčio nuo sumokėtų gyvybės draudimo įmokų. Informacija apie Jūsų per praėjusius kalendorinius metus sumokėtas gyvybės draudimo įmokas bus pateikta Valstybinei mokesčių inspekcijai (toliau – VMI) iki einamųjų metų vasario mėn. 15 d. Duomenis apie sumokėtas gyvybės draudimo įmokas galėsite matyti prisijungę prie elektroninio deklaravimo sistemos (EDS) bei VMI suformuotose preliminariose gyventojų pajamų mokesčio deklaracijose.
Jei pageidaujate gauti pažymą apie per praėjusius kalendorinius metus sumokėtas gyvybės draudimo įmokas, prašome kreiptis el. paštu info@ergo.lt.
Daugiau informacijos apie gyvybės draudimo sutartims galiojančią apmokestinimo tvarką galite rasti čia.
Kilus klausimų, prašome kreiptis ERGO draudimo telefonu 1887 arba el. paštu info@ergo.lt.
ERGO partneriai (sveikatos draudimo, automobilių remonto)
Kur galiu pasinaudoti ERGO sveikatos draudimu?
ERGO sveikatos draudimu galite pasinaudoti bet kurioje privačioje ar valstybinėje sveikatos priežiūros įstaigoje.
Rekomenduojame naudotis čia išvardintų mūsų partnerių paslaugomis – galėsite atsiskaityti ERGO sveikatos draudimo kortele/knygele, nereikės pildyti žalų dokumentų. Jei pateiksite ERGO sveikatos draudimo kortelę/knygelę mūsų partneriui, už paslaugas Jūsų draudimo sąlygose nustatytą dalį sumokėsime tiesiogiai sveikatos priežiūros įstaigai.
Kur remontuoti automobilį po įvykio?
Užregistravę įvykį, galite pasirinkti:
• gauti finansinę išmoką ir remontuoti automobilį bet kuriame pasirinktame servise;
• kreiptis į mūsų transporto priemonių remonto partnerius, o mes su jais atsiskaitysime tiesiogiai.
ERGO partneriai (sveikatos draudimo, automobilių remonto)
ERGO sveikatos draudimu galite pasinaudoti bet kurioje privačioje ar valstybinėje sveikatos priežiūros įstaigoje.
Rekomenduojame naudotis čia išvardintų mūsų partnerių paslaugomis – galėsite atsiskaityti ERGO sveikatos draudimo kortele/knygele, nereikės pildyti žalų dokumentų. Jei pateiksite ERGO sveikatos draudimo kortelę/knygelę mūsų partneriui, už paslaugas Jūsų draudimo sąlygose nustatytą dalį sumokėsime tiesiogiai sveikatos priežiūros įstaigai.
Užregistravę įvykį, galite pasirinkti:
• gauti finansinę išmoką ir remontuoti automobilį bet kuriame pasirinktame servise;
• kreiptis į mūsų transporto priemonių remonto partnerius, o mes su jais atsiskaitysime tiesiogiai.
Ne gyvybės draudimas
ERGO savitarnos sistema
Sumokėti už draudimo paslaugas galite vieno mygtuko paspaudimu!
Jums tereikia prisijungti prie ERGO savitarnos sistemos adresu https://mano.ergo.lt.
Čia jūs galėsite ne tik sumokėti draudimo įmokas, bet ir peržiūrėti draudimo istoriją bei pranešti apie žalą.
Kaip prisijungti prie ERGO savitarnos sistemos, rasite atmintinėje.
Bankinis pavedimas
Draudimo įmokas galite sumokėti į pasirinktą „ERGO Insurance SE“ Lietuvos filialo banko sąskaitą:
• AB SEB bankas – sąskaitos Nr. LT957044060001118835;
• AB „Swedbank“ – sąskaitos Nr. LT187300010000170937;
• „Luminor Bank AS“ Lietuvos skyrius – sąskaitos Nr. LT204010042400052204 arba Nr. LT542140030001577156;
• AB Šiaulių bankas – sąskaitos Nr. LT737180300023467912;
• AB „Citadele“ bankas – sąskaitos Nr. LT927290000013467399.
Atkreipiame dėmesį: mokant draudimo įmokas bankiniu pavedimu, mokėjimo paskirties laukelyje būtina nurodyti draudimo sutarties numerį.
E. sąskaitos automatinio mokėjimo paslauga
Pasirinkę e. sąskaitos automatinio mokėjimo paslaugą, galėsite nebesirūpinti dėl sutarčių, kuriose numatyta daugiau nei viena įmoka – pinigai bus automatiškai nuskaitomi nuo jūsų banko sąskaitos.
Užsisakyti e. sąskaitos automatinio mokėjimo paslaugą galite bankų padaliniuose arba prisijungę prie elektroninės bankininkystės sistemos. Bankai, kuriose teikiama šį paslauga:
• AB SEB bankas;
• AB „Swedbank“;
• „Luminor Bank AS“ Lietuvos skyrius;
• AB Šiaulių bankas.
ERGO pardavimų padaliniuose taip pat galite užsisakyti e. sąskaitos paslaugą ir, prisijungę prie elektroninės bankininkystės sistemos, pasirinkti automatinį draudimo įmokų nuskaitymo būdą.
Svarbu! Pirmą įmoką turite sumokėti įprastai – bankiniu pavedimu, toliau įmokos bus nuskaitomos automatiškai.
ERGO padaliniai
Apmokėti už draudimo paslaugas galite ERGO pardavimų padaliniuose (tik mokėjimo kortele).
Bankų padaliniai ir kredito unijos
Mokant įmokas bankų padaliniuose ir kredito unijose, reikia nurodyti draudimo sutarties numerį ir „ERGO Insurance SE“ Lietuvos filialo sąskaitos numerį:
- AB SEB bankas – sąskaitos Nr. LT957044060001118835;
- AB „Swedbank“ – sąskaitos Nr. LT187300010000170937;
- „Luminor Bank AS“ Lietuvos skyrius – sąskaitos Nr. LT204010042400052204 arba Nr. LT542140030001577156;
- AB Šiaulių bankas – sąskaitos Nr. LT737180300023467912;
- AB „Citadele“ bankas – sąskaitos Nr. LT927290000013467399.
Atsiskaitant šiose vietose gali būti taikomi tos vietos paslaugos tiekėjo nustatyti mokėjimo paslaugų įkainiai.
Kiti būdai ir vietos
Mokėjimo kortele arba grynaisiais pinigais draudimo įmokas galite sumokėti:
• parduotuvių „Maxima“ kasose;
• loterijos „Perlas“ terminaluose (parduotuvėse „Maxima“ esančiuose loterijos „Perlas“ terminaluose ši paslauga neteikiama);
• Lietuvos pašto skyriuose.
Atkreipiame dėmesį: mokant kortele arba grynaisiais pinigais, būtina pateikti mokėjimo pranešimą su brūkšniniu kodu.
Atsiskaitant šiose vietose gali būti taikomi tos vietos paslaugos tiekėjo nustatyti mokėjimo paslaugų įkainiai.
Ne gyvybės draudimas
Sumokėti už draudimo paslaugas galite vieno mygtuko paspaudimu!
Jums tereikia prisijungti prie ERGO savitarnos sistemos adresu https://mano.ergo.lt.
Čia jūs galėsite ne tik sumokėti draudimo įmokas, bet ir peržiūrėti draudimo istoriją bei pranešti apie žalą.
Kaip prisijungti prie ERGO savitarnos sistemos, rasite atmintinėje.
Draudimo įmokas galite sumokėti į pasirinktą „ERGO Insurance SE“ Lietuvos filialo banko sąskaitą:
• AB SEB bankas – sąskaitos Nr. LT957044060001118835;
• AB „Swedbank“ – sąskaitos Nr. LT187300010000170937;
• „Luminor Bank AS“ Lietuvos skyrius – sąskaitos Nr. LT204010042400052204 arba Nr. LT542140030001577156;
• AB Šiaulių bankas – sąskaitos Nr. LT737180300023467912;
• AB „Citadele“ bankas – sąskaitos Nr. LT927290000013467399.
Atkreipiame dėmesį: mokant draudimo įmokas bankiniu pavedimu, mokėjimo paskirties laukelyje būtina nurodyti draudimo sutarties numerį.
Pasirinkę e. sąskaitos automatinio mokėjimo paslaugą, galėsite nebesirūpinti dėl sutarčių, kuriose numatyta daugiau nei viena įmoka – pinigai bus automatiškai nuskaitomi nuo jūsų banko sąskaitos.
Užsisakyti e. sąskaitos automatinio mokėjimo paslaugą galite bankų padaliniuose arba prisijungę prie elektroninės bankininkystės sistemos. Bankai, kuriose teikiama šį paslauga:
• AB SEB bankas;
• AB „Swedbank“;
• „Luminor Bank AS“ Lietuvos skyrius;
• AB Šiaulių bankas.
ERGO pardavimų padaliniuose taip pat galite užsisakyti e. sąskaitos paslaugą ir, prisijungę prie elektroninės bankininkystės sistemos, pasirinkti automatinį draudimo įmokų nuskaitymo būdą.
Svarbu! Pirmą įmoką turite sumokėti įprastai – bankiniu pavedimu, toliau įmokos bus nuskaitomos automatiškai.
Apmokėti už draudimo paslaugas galite ERGO pardavimų padaliniuose (tik mokėjimo kortele).
Mokant įmokas bankų padaliniuose ir kredito unijose, reikia nurodyti draudimo sutarties numerį ir „ERGO Insurance SE“ Lietuvos filialo sąskaitos numerį:
- AB SEB bankas – sąskaitos Nr. LT957044060001118835;
- AB „Swedbank“ – sąskaitos Nr. LT187300010000170937;
- „Luminor Bank AS“ Lietuvos skyrius – sąskaitos Nr. LT204010042400052204 arba Nr. LT542140030001577156;
- AB Šiaulių bankas – sąskaitos Nr. LT737180300023467912;
- AB „Citadele“ bankas – sąskaitos Nr. LT927290000013467399.
Atsiskaitant šiose vietose gali būti taikomi tos vietos paslaugos tiekėjo nustatyti mokėjimo paslaugų įkainiai.
Mokėjimo kortele arba grynaisiais pinigais draudimo įmokas galite sumokėti:
• parduotuvių „Maxima“ kasose;
• loterijos „Perlas“ terminaluose (parduotuvėse „Maxima“ esančiuose loterijos „Perlas“ terminaluose ši paslauga neteikiama);
• Lietuvos pašto skyriuose.
Atkreipiame dėmesį: mokant kortele arba grynaisiais pinigais, būtina pateikti mokėjimo pranešimą su brūkšniniu kodu.
Atsiskaitant šiose vietose gali būti taikomi tos vietos paslaugos tiekėjo nustatyti mokėjimo paslaugų įkainiai.
Gyvybės draudimas
E. sąskaitos automatinio mokėjimo paslauga
Pasirinkę e. sąskaitos automatinio mokėjimo paslaugą, galėsite nebesirūpinti draudimo įmokų mokėjimu – pinigai bus automatiškai nuskaitomi nuo jūsų banko sąskaitos.
Užsisakyti e. sąskaitos automatinio mokėjimo paslaugą galite bankų padaliniuose arba prisijungę prie elektroninės bankininkystės sistemos. Bankai, kuriose teikiama šį paslauga:
• AB SEB bankas;
• AB „Swedbank“;
• „Luminor Bank AS“ Lietuvos skyrius.
ERGO pardavimų padaliniuose taip pat galite užsisakyti e. sąskaitos paslaugą ir, prisijungę prie elektroninės bankininkystės sistemos, pasirinkti automatinį draudimo įmokų nuskaitymo būdą.
E. sąskaitos atmintinę galite atsisiųsti čia.
Bankinis pavedimas
Draudimo įmokas galite sumokėti į pasirinktą „ERGO Life Insurance SE“ banko sąskaitą:
- AB SEB bankas – sąskaitos Nr. LT697044060001053440;
- AB „Swedbank“ – sąskaitos Nr. LT697300010000656765;
- „Luminor Bank AS“ Lietuvos skyrius – sąskaitos Nr. LT824010049500830455 arba Nr. LT022140030002496294;
- AB „Citadele“ bankas – sąskaitos Nr. LT227290000013467398.
Atkreipiame dėmesį: mokant draudimo įmokas bankiniu pavedimu, mokėjimo paskirties laukelyje būtina nurodyti draudimo sutarties numerį.
Bankų padaliniai ir kredito unijos
Mokant įmokas bankų padaliniuose ir kredito unijose, reikia nurodyti draudimo sutarties numerį ir „ERGO Life Insurance SE“ sąskaitos numerį:
- AB SEB bankas – sąskaitos Nr. LT697044060001053440;
- AB „Swedbank“ – sąskaitos Nr. LT697300010000656765;
- „Luminor Bank AS“ Lietuvos skyrius – sąskaitos Nr. LT824010049500830455 arba Nr. LT022140030002496294;
- AB „Citadele“ bankas – sąskaitos Nr. LT227290000013467398.
Atsiskaitant šiose vietose gali būti taikomi tos vietos paslaugos tiekėjo nustatyti mokėjimo paslaugų įkainiai.
Kiti būdai ir vietos
Mokėjimo kortele arba grynaisiais pinigais draudimo įmokas galite sumokėti:
- parduotuvių „Maxima“ kasose;
- loterijos „Perlas“ terminaluose (parduotuvėse „Maxima“ esančiuose loterijos „Perlas“ terminaluose ši paslauga
- neteikiama);
- Lietuvos pašto skyriuose.
Atkreipiame dėmesį: mokant kortele arba grynaisiais pinigais, būtina pateikti mokėjimo pranešimą su brūkšniniu kodu.
Atsiskaitant šiose vietose gali būti taikomi tos vietos paslaugos tiekėjo nustatyti mokėjimo paslaugų įkainiai.
Gyvybės draudimas
Pasirinkę e. sąskaitos automatinio mokėjimo paslaugą, galėsite nebesirūpinti draudimo įmokų mokėjimu – pinigai bus automatiškai nuskaitomi nuo jūsų banko sąskaitos.
Užsisakyti e. sąskaitos automatinio mokėjimo paslaugą galite bankų padaliniuose arba prisijungę prie elektroninės bankininkystės sistemos. Bankai, kuriose teikiama šį paslauga:
• AB SEB bankas;
• AB „Swedbank“;
• „Luminor Bank AS“ Lietuvos skyrius.
ERGO pardavimų padaliniuose taip pat galite užsisakyti e. sąskaitos paslaugą ir, prisijungę prie elektroninės bankininkystės sistemos, pasirinkti automatinį draudimo įmokų nuskaitymo būdą.
E. sąskaitos atmintinę galite atsisiųsti čia.
Draudimo įmokas galite sumokėti į pasirinktą „ERGO Life Insurance SE“ banko sąskaitą:
- AB SEB bankas – sąskaitos Nr. LT697044060001053440;
- AB „Swedbank“ – sąskaitos Nr. LT697300010000656765;
- „Luminor Bank AS“ Lietuvos skyrius – sąskaitos Nr. LT824010049500830455 arba Nr. LT022140030002496294;
- AB „Citadele“ bankas – sąskaitos Nr. LT227290000013467398.
Atkreipiame dėmesį: mokant draudimo įmokas bankiniu pavedimu, mokėjimo paskirties laukelyje būtina nurodyti draudimo sutarties numerį.
Mokant įmokas bankų padaliniuose ir kredito unijose, reikia nurodyti draudimo sutarties numerį ir „ERGO Life Insurance SE“ sąskaitos numerį:
- AB SEB bankas – sąskaitos Nr. LT697044060001053440;
- AB „Swedbank“ – sąskaitos Nr. LT697300010000656765;
- „Luminor Bank AS“ Lietuvos skyrius – sąskaitos Nr. LT824010049500830455 arba Nr. LT022140030002496294;
- AB „Citadele“ bankas – sąskaitos Nr. LT227290000013467398.
Atsiskaitant šiose vietose gali būti taikomi tos vietos paslaugos tiekėjo nustatyti mokėjimo paslaugų įkainiai.
Mokėjimo kortele arba grynaisiais pinigais draudimo įmokas galite sumokėti:
- parduotuvių „Maxima“ kasose;
- loterijos „Perlas“ terminaluose (parduotuvėse „Maxima“ esančiuose loterijos „Perlas“ terminaluose ši paslauga
- neteikiama);
- Lietuvos pašto skyriuose.
Atkreipiame dėmesį: mokant kortele arba grynaisiais pinigais, būtina pateikti mokėjimo pranešimą su brūkšniniu kodu.
Atsiskaitant šiose vietose gali būti taikomi tos vietos paslaugos tiekėjo nustatyti mokėjimo paslaugų įkainiai.
Ką daryti atsitikus įvykiui?
Kur galėčiau užregistruoti įvykį?
- Geriausias ir patogiausias būdas pranešti apie žalą – savitarnos svetainė mano.ergo.lt. Jei neturite galimybės atlikti identifikaciją, tuomet apie žalą galite pranešti ir interneto svetainėje online.ergo.lt/lt/zalos. Ten taip pat galite pateikti ir visus su įvykiu susijusius dokumentus.
- Jeigu turite kelionių draudimo sutartį ir Jums reikalinga medicinos asistavimo pagalba ligos ar nelaimingo atsitikimo atveju kelionės užsienyje metu, kreipkitės į ERGO medicinos asistavimo partnerį UAB „Euro Asista“ telefonu (+370) 52 322 944 (visą parą) arba el. paštu claims@euroasista.lt.
- Gyvybės draudimo žalų dokumentų formas rasite prie šioje interneto svetainėje esančių paslaugų aprašymų. Gyvybės draudimo žalą galite užregistruoti online.ergo.lt/lt/zalos.
Kur remontuoti automobilį po įvykio?
Užregistravę įvykį, galite pasirinkti:
• gauti finansinę išmoką;
• kreiptis į mūsų transporto priemonių remonto partnerius, o mes su jais atsiskaitysime tiesiogiai.
Ar man priklauso pakaitinis automobilis nukentėjus pagal TPVCA draudimą?
Jei eismo įvykio metu buvo apgadinta Jūsų transporto priemonė, o jos remonto laikotarpiu Jums yra būtina kita transporto priemonė, Jūs turite teisę išsinuomoti pakaitinį automobilį ir pateikti reikalavimą atlyginti patirtas išlaidas atsakingo už eismo įvykio dalyvio civilinės atsakomybės draudikui.
Visais atvejais turi būti aiškus eismo įvykio kaltininkas. Jeigu eismo įvykį tiria policija, draudimo įmonė, prieš priimdama sprendimą dėl pakaitinio automobilio suteikimo ar su tuo susijusių išlaidų atlyginimo, gali laukti, kol bus gauta pažyma iš policijos.
Pakaitinį automobilį arba su tuo susijusių išlaidų atlyginimą galima gauti tuo atveju, jeigu per eismo įvykį apgadintas automobilis yra remontuojamas autoservise. Prašome kreiptis į mūsų transporto priemonių remonto partnerius.
Pakaitinio automobilio suteikimo ar nuomos laikotarpis – tai pagrįstas, objektyvus per eismo įvykį apgadinto automobilio remonto laikotarpis. Kai automobilį remontuoti netikslinga (pvz., jis sugadintas nepataisomai), dažniausiai pakaitinio automobilio nuomos/suteikimo laikotarpis nustatomas iki draudimo išmokos išmokėjimo datos.
Pakaitinis automobilis yra nuomojamas savarankiškai, draudimo įmonei reikia pateikti prašymą dėl tokių išlaidų atlyginimo, nuomos sutarties faktą ir kainą pagrindžiančius dokumentus (pvz., nuomos sutartį, sąskaitą faktūrą, pavedimo kopiją, mokėjimo kvitus ir kt.), automobilio remonto faktą pagrindžiančius dokumentus (pvz., sąskaitą faktūrą).
Savarankiškos automobilio nuomos atveju sprendimą dėl tokių nuostolių atlyginimo draudimo įmonė priims, kai būsite pateikęs (-usi) jai minėtus dokumentus. Taigi, iš anksto konkretaus atsakymo draudimo įmonė greičiausiai jums nepateiks. Vis dėlto ji turėtų jums nurodyti aiškias sąlygas ir reikalingus dokumentus, kuriais remdamasi minėtas išlaidas ji pripažintų pagrįstomis ir jas atlygintų.
Pakaitinio automobilio nuomos kaina turi atitikti vidutinę rinkos paros nuomos kainą.
Ką daryti jeigu Jūsų turtas nukentėjo audros metu?
• Nufotografuoti įvykio vietą ir apgadintą turtą;
• Nukentėjus nekilnojamam turtui, pagal galimybes užsandarinti atsiradusias ertmes ir stabdyti žalos plitimą;
• Jeigu turtą apgadino užkritęs ne Jums priklausantis objektas (medis, konstrukcija, stogo danga ir t.t.) – įvykį registruoti policijoje;
• Apie žalą pranešti ERGO internetu https://mano.ergo.lt/lt/prisijungti/ (visą parą) arba telefonu 1887 (I–V 8:00–13:00).
Užregistravus žalą po darbo valandų dėl tolimesnių veiksmų su Jumis susisieksime artimiausią darbo dieną.
Jeigu reikia pagalbos užsandarinant atsiradusias ertmes, kviečiame kreiptis telefonu 1887 (visą parą) ir rinktis meniu punktą „Pagalba kelyje ir namuose“.
Dėl užkritusių didelių objektų šalinimo rekomenduojame kreiptis į priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento padalinius.
Kaip užregistruoti mobilių mašinų ir aparatų kasko draudimo įvykį, jeigu internete nėra tokio pasirinkimo?
Tokiu atveju reikėtų pasirinkti ir užpildyti formą „Turto draudimo žala“.
Ką daryti, jei kelionės metu buvo apgadintas mano bagažas?
Pirmiausia nedelsiant informuokite apie tai vežėją, prašykite išduoti dokumentą, patvirtinantį šiame punkte minėtus faktus, bei raštu pateikite pretenziją dėl žalos atlyginimo. Tuo atveju, kai kelionės bagažo daikto praradimas, visiškas sunaikinimas ar sugadinimas nėra akivaizdžiai pastebimas, informuokite apie patirtą žalą per vežėjo nustatytą pretenzijai pareikšti skirtą terminą arba per 7 kalendorines dienas nuo kelionės bagažo perdavimo dienos, jeigu pretenzijos pareiškimo terminas nėra nustatytas.
Pranešimą apie įvykį pateikite prisijungę prie savitarnos svetainės mano.ergo.lt. Gavus pranešimą, mūsų ekspertas susisieks su Jumis dėl konkrečių dokumentų pateikimo. Dažniausiai prašome šios informacijos: bagažo įsigijimo dokumento (kvito, sąskaitos ar pan.), bagažo registracijos dokumento, vežėjo išduoto dokumento, patvirtinančio bagažo sugadinimo / praradimo faktą.
Ką daryti, jei dėl kelionės patyriau finansinių nuostolių (kelionės atšaukimo / nutraukimo / jungties praradimo ir pavėlavimo išvykti atveju)?
Įvykio atveju pirmiausia kreipkitės į vežėją, kelionės organizatorių arba jo įgaliotą asmenį ir pateikite rašytinį prašymą dėl kelionės išlaidų susigrąžinimo ir kompensacijų pagal teisės aktus ar sutartis mokėjimo.
Pranešimą apie įvykį pateikite prisijungę prie savitarnos mano.ergo.lt. Gavus pranešimą, mūsų ekspertas susisieks su Jumis dėl konkrečių dokumentų pateikimo.
Ką daryti atsitikus įvykiui?
- Geriausias ir patogiausias būdas pranešti apie žalą – savitarnos svetainė mano.ergo.lt. Jei neturite galimybės atlikti identifikaciją, tuomet apie žalą galite pranešti ir interneto svetainėje online.ergo.lt/lt/zalos. Ten taip pat galite pateikti ir visus su įvykiu susijusius dokumentus.
- Jeigu turite kelionių draudimo sutartį ir Jums reikalinga medicinos asistavimo pagalba ligos ar nelaimingo atsitikimo atveju kelionės užsienyje metu, kreipkitės į ERGO medicinos asistavimo partnerį UAB „Euro Asista“ telefonu (+370) 52 322 944 (visą parą) arba el. paštu claims@euroasista.lt.
- Gyvybės draudimo žalų dokumentų formas rasite prie šioje interneto svetainėje esančių paslaugų aprašymų. Gyvybės draudimo žalą galite užregistruoti online.ergo.lt/lt/zalos.
Užregistravę įvykį, galite pasirinkti:
• gauti finansinę išmoką;
• kreiptis į mūsų transporto priemonių remonto partnerius, o mes su jais atsiskaitysime tiesiogiai.
Jei eismo įvykio metu buvo apgadinta Jūsų transporto priemonė, o jos remonto laikotarpiu Jums yra būtina kita transporto priemonė, Jūs turite teisę išsinuomoti pakaitinį automobilį ir pateikti reikalavimą atlyginti patirtas išlaidas atsakingo už eismo įvykio dalyvio civilinės atsakomybės draudikui.
Visais atvejais turi būti aiškus eismo įvykio kaltininkas. Jeigu eismo įvykį tiria policija, draudimo įmonė, prieš priimdama sprendimą dėl pakaitinio automobilio suteikimo ar su tuo susijusių išlaidų atlyginimo, gali laukti, kol bus gauta pažyma iš policijos.
Pakaitinį automobilį arba su tuo susijusių išlaidų atlyginimą galima gauti tuo atveju, jeigu per eismo įvykį apgadintas automobilis yra remontuojamas autoservise. Prašome kreiptis į mūsų transporto priemonių remonto partnerius.
Pakaitinio automobilio suteikimo ar nuomos laikotarpis – tai pagrįstas, objektyvus per eismo įvykį apgadinto automobilio remonto laikotarpis. Kai automobilį remontuoti netikslinga (pvz., jis sugadintas nepataisomai), dažniausiai pakaitinio automobilio nuomos/suteikimo laikotarpis nustatomas iki draudimo išmokos išmokėjimo datos.
Pakaitinis automobilis yra nuomojamas savarankiškai, draudimo įmonei reikia pateikti prašymą dėl tokių išlaidų atlyginimo, nuomos sutarties faktą ir kainą pagrindžiančius dokumentus (pvz., nuomos sutartį, sąskaitą faktūrą, pavedimo kopiją, mokėjimo kvitus ir kt.), automobilio remonto faktą pagrindžiančius dokumentus (pvz., sąskaitą faktūrą).
Savarankiškos automobilio nuomos atveju sprendimą dėl tokių nuostolių atlyginimo draudimo įmonė priims, kai būsite pateikęs (-usi) jai minėtus dokumentus. Taigi, iš anksto konkretaus atsakymo draudimo įmonė greičiausiai jums nepateiks. Vis dėlto ji turėtų jums nurodyti aiškias sąlygas ir reikalingus dokumentus, kuriais remdamasi minėtas išlaidas ji pripažintų pagrįstomis ir jas atlygintų.
Pakaitinio automobilio nuomos kaina turi atitikti vidutinę rinkos paros nuomos kainą.
• Nufotografuoti įvykio vietą ir apgadintą turtą;
• Nukentėjus nekilnojamam turtui, pagal galimybes užsandarinti atsiradusias ertmes ir stabdyti žalos plitimą;
• Jeigu turtą apgadino užkritęs ne Jums priklausantis objektas (medis, konstrukcija, stogo danga ir t.t.) – įvykį registruoti policijoje;
• Apie žalą pranešti ERGO internetu https://mano.ergo.lt/lt/prisijungti/ (visą parą) arba telefonu 1887 (I–V 8:00–13:00).
Užregistravus žalą po darbo valandų dėl tolimesnių veiksmų su Jumis susisieksime artimiausią darbo dieną.
Jeigu reikia pagalbos užsandarinant atsiradusias ertmes, kviečiame kreiptis telefonu 1887 (visą parą) ir rinktis meniu punktą „Pagalba kelyje ir namuose“.
Dėl užkritusių didelių objektų šalinimo rekomenduojame kreiptis į priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento padalinius.
Tokiu atveju reikėtų pasirinkti ir užpildyti formą „Turto draudimo žala“.
Pirmiausia nedelsiant informuokite apie tai vežėją, prašykite išduoti dokumentą, patvirtinantį šiame punkte minėtus faktus, bei raštu pateikite pretenziją dėl žalos atlyginimo. Tuo atveju, kai kelionės bagažo daikto praradimas, visiškas sunaikinimas ar sugadinimas nėra akivaizdžiai pastebimas, informuokite apie patirtą žalą per vežėjo nustatytą pretenzijai pareikšti skirtą terminą arba per 7 kalendorines dienas nuo kelionės bagažo perdavimo dienos, jeigu pretenzijos pareiškimo terminas nėra nustatytas.
Pranešimą apie įvykį pateikite prisijungę prie savitarnos svetainės mano.ergo.lt. Gavus pranešimą, mūsų ekspertas susisieks su Jumis dėl konkrečių dokumentų pateikimo. Dažniausiai prašome šios informacijos: bagažo įsigijimo dokumento (kvito, sąskaitos ar pan.), bagažo registracijos dokumento, vežėjo išduoto dokumento, patvirtinančio bagažo sugadinimo / praradimo faktą.
Įvykio atveju pirmiausia kreipkitės į vežėją, kelionės organizatorių arba jo įgaliotą asmenį ir pateikite rašytinį prašymą dėl kelionės išlaidų susigrąžinimo ir kompensacijų pagal teisės aktus ar sutartis mokėjimo.
Pranešimą apie įvykį pateikite prisijungę prie savitarnos mano.ergo.lt. Gavus pranešimą, mūsų ekspertas susisieks su Jumis dėl konkrečių dokumentų pateikimo.
Žalos atlyginimas
Kaip apskaičiuojamas žalos dydis?
Žalos dydį apskaičiuojame remdamiesi įstatymais, draudimo taisyklėse ir sutartyje numatytais susitarimais.
a) Transporto priemonės žalos atveju žalos atlyginimo dydis nustatomas pagal turėtas remonto išlaidas, būtinas atkurti sugadinto turto vertę iki įvykio. Jeigu nukentėjęs asmuo transporto priemonės neremontuoja, atlyginamos draudiko apskaičiuotos būtinos turto remonto išlaidos, kurių reikėtų norint atkurti sugadintą turtą ar jo detalių ir (ar) dalių rinkos vertę iki eismo įvykio. Būtinos remonto išlaidos apskaičiuojamos pagal vidutinius darbų ir keičiamų detalių ir (ar) dalių įkainius, atitinkančius technologijos lygį, ir vadovaujantis rekomenduojamais laiko normatyvais.
b) Turto žalos atveju draudžiamojo įvykio nuostolio dydis nustatomas vadovaujantis nuostolio faktą, dydį ir faktines remonto išlaidas patvirtinančiais dokumentais. Atlyginami tik faktiškai patirti nuostoliai.
Sudarydami sutartį, pasitarkite su mūsų konsultantais, kokie pasirinkimai Jums aktualūs: ar Jus domina pasirinktų rizikų draudimas, ar visų rizikų draudimas, ar norite draudimo apsaugos galiojimo Europoje, ar visame pasaulyje, ar norite turtą drausti nauja, ar rinkos verte.
Kur kreiptis, jei manau, kad žala buvo atlyginta netinkamai?
Siekiame aukščiausios žalų reguliavimo kokybės, todėl jei manote, kad žala buvo atlyginta netinkamai, užpildykite šią formą ir atsiųskite mums adresu kokybe@ergo.lt. Plačiau apie skundų pateikimo ir nagrinėjimo tvarką: čia.
Kokie yra galimi žalos atlyginimo būdai?
Transporto priemonės žalos atveju išmoka kliento pageidavimu gali būti mokama pagal draudiko eksperto apskaičiuotą žalos sąmatą arba pagal remontą atlikusio serviso sąskaitą faktūrą (prieš remontą būtina suderinti numatomo remonto sąmatą su draudiku).
2.1. Jeigu turite kasko draudimą ir norite sužinoti, kaip gali būti atlyginta žala, būtina atkreipti dėmesį į draudimo poliso sąlygas. Polisą rasite prisijungę prie mano.ergo.lt.
2.2 Jeigu nukentėjote nuo ERGO kliento pagal transporto civilinį draudimą, tuomet jums galioja Lietuvos Respublikos įstatymo nustatyta išmokos išmokėjimo tvarka.
Jeigu transporto priemonė eismo įvykio metu buvo sunaikinta (remontuoti ekonomiškai netikslinga, jeigu būtinos remonto išlaidos yra didesnės arba lygios 75 procentams transporto priemonės rinkos vertės iki draudžiamojo įvykio), žalos dydis nustatomas pagal sunaikintos transporto priemonės rinkos vertę iki sunaikinimo ir likutinę vertę po eismo įvykio.
Turto žalos atveju draudžiamojo įvykio nuostolio dydis nustatomas vadovaujantis nuostolio faktą, dydį ir faktines remonto išlaidas patvirtinančiais dokumentais. Atlyginami tik faktiškai patirti nuostoliai.
Kada ekspertas atvyks apžiūrėti nevažiuojančio automobilio?
Jūsų nevažiuojantį automobilį apžiūrėsime ne vėliau kaip per 3 darbo dienas. Prieš vykdami į apžiūrą, visada susisiekiame dėl tikslesnio apžiūros laiko.
Ar bus skaičiuojama išskaita? Kokio dydžio?
Transporto priemonių draudimo liudijime nurodyta išskaita netaikoma, jeigu įvykis atsitiko ne dėl draudėjo kaltės. Tokiu atveju draudikas įgyja atgręžtinio reikalavimo teisę į draudžiamojo įvykio kaltininką, kurio duomenys draudikui yra žinomi, ir draudimo išmoka mokama netaikant išskaitos (išskyrus išskaitą, numatytą vagystės atveju). Jei draudžiamasis įvykis atsitiko dėl abipusės draudžiamojo įvykio dalyvių kaltės, išskaita taikoma proporcingai draudėjo kaltės dydžiui.
Turto žalos atveju išskaitą kiekvieno draudžiamojo įvykio atveju apmokate Jūs patys. Iš apskaičiuotos draudimo išmokos atimama išskaitos suma. Jeigu po draudžiamojo įvykio yra nustatyti jo kaltininkai ir pripažinta žalą sukėlusių asmenų atsakomybė, draudimo išmoką sumokame neišskaičiuodami išskaitos.
Kur kreiptis, jeigu apskaičiuotas nuostolių dydis man netinka?
Siekiame aukščiausios žalų reguliavimo kokybės, todėl jei manote, kad žala buvo atlyginta netinkamai, užpildykite šią formą ir atsiųskite mums el. paštu kokybe@ergo.lt. Plačiau apie skundų pateikimo ir nagrinėjimo tvarką skaitykite čia.
Jeigu nesutinkate su draudiko apskaičiuotomis būtinomis remonto išlaidomis transporto žalos atveju, Jums pristačius automobilį remontuoti į servisą (Jūsų prašymu servisą galime pasiūlyti) bei remontą atliekant pagal su draudiku iš anksto suderintą numatomų remonto darbų ir detalių sąmatą, apskaičiuotą sumą viršijančios faktinio remonto išlaidų sumos atlyginimo klausimas bus svarstomas papildomai.
Turto žalos atveju kreipkitės el. paštu turtozalos@ergo.lt arba per savitarnos pranešimų modulį „Pranešimai“ (pranešimo tema „Informaciją apie žalą“) ir pateikite papildomas išlaidas įrodančius dokumentus. Peržiūrėję šią informaciją, iš naujo svarstysime papildomo išlaidų atlyginimo klausimą.
Per kiek laiko bus įvertinta ir išmokėta išmoka?
Sprendimą dėl draudimo išmokos priimame kaip įmanoma greičiau, bet ne ilgiau kaip per 30 dienų nuo dokumentų, reikalingų žalos administravimui, gavimo. Jeigu per šį terminą sprendimo priimti nepavyks, apie įvykio tyrimo eigą Jus informuosime raštu. Vidutiniškai 26 proc. žalų atlyginame per 7 dienas, o 40 proc. žalų – per 15 dienų!
Kieno banko sąskaitą nurodyti, kad būtų pervesta išmoka?
Draudimo išmoka mokama į draudėjo, nukentėjusio turto savininko (naudos gavėjo) atsiskaitomąją banko sąskaitą arba savininko įgaliojimu nurodytą kito asmens ar remonto darbus atlikusio autoserviso, statybos ar kitas paslaugas suteikusios įmonės atsiskaitomąją banko sąskaitą.
Kur kreiptis, jeigu eismo įvykio kaltininko automobilis neapdraustas?
Jeigu kaltininko transporto priemonė yra nedrausta, nukentėjęs asmuo gali kreiptis į bet kurią transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo veiklą vykdančią draudimo bendrovę. Papildomai įvykio faktas turi būti užfiksuotas eismo įvykio deklaracijoje arba policijos pareigūnų. Draudimo bendrovė atlygins patirtą žalą, kuri vėliau per Lietuvos Respublikos transporto priemonių draudikų biurą bus išieškota iš eismo įvykio kaltininko.
Kur galima pasitarti dėl žalos administravimo?
Jei turite papildomų klausimų, kreipkitės el. paštu zalos@ergo.lt nurodydami žalos numerį arba pateikite klausimus ir dokumentus ERGO savitarnos svetainėje mano.ergo.lt („Pranešimai“ > „Naujas pranešimas“ > „Tema: Informacija apie ne gyvybės draudimo žalą / Informacija apie gyvybės draudimo žalą“).
Kaip užregistruoti žalą, jeigu nukentėjau nuo užsienyje drausto automobilio, kurio draudimo bendrovės atstovai yra ERGO?
Užpildykite pranešimą „Privalomojo draudimo žala“ ir būtinai pridėkite informaciją apie tai, koks yra kaltininko draudimo bendrovės pavadinimas ir kokioje šalyje jis draustas.
Nukentėjau nuo ERGO kliento. Turiu žalos numerį ir noriu susitarti su servisu dėl remonto. Ar reikia laukti papildomos informacijos iš Jūsų?
Su servisu galite derinti jums patogų laiką ir dieną, svarbu, kad pasirinktas servisas prieš remontą suderintų remonto darbų sąmatą.
Žalos atlyginimas
Žalos dydį apskaičiuojame remdamiesi įstatymais, draudimo taisyklėse ir sutartyje numatytais susitarimais.
a) Transporto priemonės žalos atveju žalos atlyginimo dydis nustatomas pagal turėtas remonto išlaidas, būtinas atkurti sugadinto turto vertę iki įvykio. Jeigu nukentėjęs asmuo transporto priemonės neremontuoja, atlyginamos draudiko apskaičiuotos būtinos turto remonto išlaidos, kurių reikėtų norint atkurti sugadintą turtą ar jo detalių ir (ar) dalių rinkos vertę iki eismo įvykio. Būtinos remonto išlaidos apskaičiuojamos pagal vidutinius darbų ir keičiamų detalių ir (ar) dalių įkainius, atitinkančius technologijos lygį, ir vadovaujantis rekomenduojamais laiko normatyvais.
b) Turto žalos atveju draudžiamojo įvykio nuostolio dydis nustatomas vadovaujantis nuostolio faktą, dydį ir faktines remonto išlaidas patvirtinančiais dokumentais. Atlyginami tik faktiškai patirti nuostoliai.
Sudarydami sutartį, pasitarkite su mūsų konsultantais, kokie pasirinkimai Jums aktualūs: ar Jus domina pasirinktų rizikų draudimas, ar visų rizikų draudimas, ar norite draudimo apsaugos galiojimo Europoje, ar visame pasaulyje, ar norite turtą drausti nauja, ar rinkos verte.
Siekiame aukščiausios žalų reguliavimo kokybės, todėl jei manote, kad žala buvo atlyginta netinkamai, užpildykite šią formą ir atsiųskite mums adresu kokybe@ergo.lt. Plačiau apie skundų pateikimo ir nagrinėjimo tvarką: čia.
Transporto priemonės žalos atveju išmoka kliento pageidavimu gali būti mokama pagal draudiko eksperto apskaičiuotą žalos sąmatą arba pagal remontą atlikusio serviso sąskaitą faktūrą (prieš remontą būtina suderinti numatomo remonto sąmatą su draudiku).
2.1. Jeigu turite kasko draudimą ir norite sužinoti, kaip gali būti atlyginta žala, būtina atkreipti dėmesį į draudimo poliso sąlygas. Polisą rasite prisijungę prie mano.ergo.lt.
2.2 Jeigu nukentėjote nuo ERGO kliento pagal transporto civilinį draudimą, tuomet jums galioja Lietuvos Respublikos įstatymo nustatyta išmokos išmokėjimo tvarka.
Jeigu transporto priemonė eismo įvykio metu buvo sunaikinta (remontuoti ekonomiškai netikslinga, jeigu būtinos remonto išlaidos yra didesnės arba lygios 75 procentams transporto priemonės rinkos vertės iki draudžiamojo įvykio), žalos dydis nustatomas pagal sunaikintos transporto priemonės rinkos vertę iki sunaikinimo ir likutinę vertę po eismo įvykio.
Turto žalos atveju draudžiamojo įvykio nuostolio dydis nustatomas vadovaujantis nuostolio faktą, dydį ir faktines remonto išlaidas patvirtinančiais dokumentais. Atlyginami tik faktiškai patirti nuostoliai.
Jūsų nevažiuojantį automobilį apžiūrėsime ne vėliau kaip per 3 darbo dienas. Prieš vykdami į apžiūrą, visada susisiekiame dėl tikslesnio apžiūros laiko.
Transporto priemonių draudimo liudijime nurodyta išskaita netaikoma, jeigu įvykis atsitiko ne dėl draudėjo kaltės. Tokiu atveju draudikas įgyja atgręžtinio reikalavimo teisę į draudžiamojo įvykio kaltininką, kurio duomenys draudikui yra žinomi, ir draudimo išmoka mokama netaikant išskaitos (išskyrus išskaitą, numatytą vagystės atveju). Jei draudžiamasis įvykis atsitiko dėl abipusės draudžiamojo įvykio dalyvių kaltės, išskaita taikoma proporcingai draudėjo kaltės dydžiui.
Turto žalos atveju išskaitą kiekvieno draudžiamojo įvykio atveju apmokate Jūs patys. Iš apskaičiuotos draudimo išmokos atimama išskaitos suma. Jeigu po draudžiamojo įvykio yra nustatyti jo kaltininkai ir pripažinta žalą sukėlusių asmenų atsakomybė, draudimo išmoką sumokame neišskaičiuodami išskaitos.
Siekiame aukščiausios žalų reguliavimo kokybės, todėl jei manote, kad žala buvo atlyginta netinkamai, užpildykite šią formą ir atsiųskite mums el. paštu kokybe@ergo.lt. Plačiau apie skundų pateikimo ir nagrinėjimo tvarką skaitykite čia.
Jeigu nesutinkate su draudiko apskaičiuotomis būtinomis remonto išlaidomis transporto žalos atveju, Jums pristačius automobilį remontuoti į servisą (Jūsų prašymu servisą galime pasiūlyti) bei remontą atliekant pagal su draudiku iš anksto suderintą numatomų remonto darbų ir detalių sąmatą, apskaičiuotą sumą viršijančios faktinio remonto išlaidų sumos atlyginimo klausimas bus svarstomas papildomai.
Turto žalos atveju kreipkitės el. paštu turtozalos@ergo.lt arba per savitarnos pranešimų modulį „Pranešimai“ (pranešimo tema „Informaciją apie žalą“) ir pateikite papildomas išlaidas įrodančius dokumentus. Peržiūrėję šią informaciją, iš naujo svarstysime papildomo išlaidų atlyginimo klausimą.
Sprendimą dėl draudimo išmokos priimame kaip įmanoma greičiau, bet ne ilgiau kaip per 30 dienų nuo dokumentų, reikalingų žalos administravimui, gavimo. Jeigu per šį terminą sprendimo priimti nepavyks, apie įvykio tyrimo eigą Jus informuosime raštu. Vidutiniškai 26 proc. žalų atlyginame per 7 dienas, o 40 proc. žalų – per 15 dienų!
Draudimo išmoka mokama į draudėjo, nukentėjusio turto savininko (naudos gavėjo) atsiskaitomąją banko sąskaitą arba savininko įgaliojimu nurodytą kito asmens ar remonto darbus atlikusio autoserviso, statybos ar kitas paslaugas suteikusios įmonės atsiskaitomąją banko sąskaitą.
Jeigu kaltininko transporto priemonė yra nedrausta, nukentėjęs asmuo gali kreiptis į bet kurią transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo veiklą vykdančią draudimo bendrovę. Papildomai įvykio faktas turi būti užfiksuotas eismo įvykio deklaracijoje arba policijos pareigūnų. Draudimo bendrovė atlygins patirtą žalą, kuri vėliau per Lietuvos Respublikos transporto priemonių draudikų biurą bus išieškota iš eismo įvykio kaltininko.
Jei turite papildomų klausimų, kreipkitės el. paštu zalos@ergo.lt nurodydami žalos numerį arba pateikite klausimus ir dokumentus ERGO savitarnos svetainėje mano.ergo.lt („Pranešimai“ > „Naujas pranešimas“ > „Tema: Informacija apie ne gyvybės draudimo žalą / Informacija apie gyvybės draudimo žalą“).
Užpildykite pranešimą „Privalomojo draudimo žala“ ir būtinai pridėkite informaciją apie tai, koks yra kaltininko draudimo bendrovės pavadinimas ir kokioje šalyje jis draustas.
Su servisu galite derinti jums patogų laiką ir dieną, svarbu, kad pasirinktas servisas prieš remontą suderintų remonto darbų sąmatą.
Kaip prisijungti prie savitarnos?
Kaip prisijungti pirmą kartą?
1. Naršyklės lange įveskite mano.ergo.lt.
2. Pirmą kartą jungiantis rekomenduojame naudoti el. bankininkystę arba mobilųjį parašą.
3. Patvirtinkite savo tapatybę, naudodamiesi vienu iš šių dviejų būdų:
Elektroninė bankininkystė:
• paspauskite banko logotipą – taip pateksite į el. bankininkystės prisijungimo puslapį;
• įveskite prisijungimo duomenis ir patvirtinkite sutikimą juos naudoti, kad Jus atpažintų;
• prisijunkite prie „Mano ERGO“;
pastaba: el. bankininkystės duomenys naudojami tik Jums atpažinti, finansiniai duomenys ar mokėjimai nėra tikrinami. Prisijungimo metu pinigai nuo Jūsų sąskaitos nebus nuskaičiuojami.
Mobilusis e. parašas:
norėdami prisijungti prie „Mano ERGO“ mobiliuoju e. parašu, turite būti sudarę šios paslaugos teikimo sutartį su savo mobiliojo ryšio operatoriumi.
Kaip susikurti paskyrą savitarnos svetainėje „Mano ERGO“?
- Surinkite naršyklėje adresą mano.ergo.lt.
- Prisijunkite vienu iš galimų būdų: naudodami el. bankininkystę arba mobilųjį e. parašą.
- Atsivėrusiame lange pažymėkite varnelę Sukurti „Mano ERGO“ prisijungimo vardą ir slaptažodį.
- Įveskite prašomus duomenis.
- Patvirtinkite, kad Jūsų pateiktas el. pašto adresas ir mobiliojo telefono numeris yra veikiantis.
- Atlikę aukščiau išvardintus veiksmus, pateksite į savo aplinką.
Kaip prisijungti prie savitarnos kitą kartą?
- Surinkite naršyklėje adresą mano.ergo.lt.
- Pasirinkite vieną iš trijų prisijungimo būdų:
El. bankininkystė:
paspaudę banko logotipą, pateksite į el. bankininkystės prisijungimo puslapį. Toliau – kaip registruojantis pirmą kartą.
Slaptažodis ir SMS:
- atsivėrusiame lange įveskite prašomus duomenis, t. y. prisijungimo vardą – savo el. pašto adresą, sugalvotą slaptažodį ir laikiną kodą, gautą SMS pranešimu į paskyroje nurodytą mobiliojo telefono numerį;
- jei pamiršote slaptažodį, spauskite Pamiršote slaptažodį, įveskite prisijungimo vardą bei paveikslėlyje pateiktas saugos raides ir spauskite Tęsti. Laikinąją nuorodą slaptažodžiui atkurti gausite el. paštu, kurį nurodėte registruodamiesi;
- paspauskite el. paštu gautą laikinąją nuorodą;
- savitarnos svetainėje įveskite SMS pranešimu gautą 4 skaitmenų kodą.
Mobilusis e. parašas:
- pasirinkite prisijungimą mobiliuoju parašu ir spauskite Jungtis;
- pateksite į iPasas.lt aplinką, kurioje reikės įvesti savo asmens kodą;
- ekrane pasirodys 4 simboliai, kurie tuo pačiu metu bus matomi (bus rodomi) ir Jūsų mobiliojo telefono ekrane. Patvirtinę, kad simboliai yra vienodi, mobiliajame telefone įveskite sPin kodą, kurį Jums suteikė mobiliojo ryšio operatorius.
Kaip prisijungti prie savitarnos?
1. Naršyklės lange įveskite mano.ergo.lt.
2. Pirmą kartą jungiantis rekomenduojame naudoti el. bankininkystę arba mobilųjį parašą.
3. Patvirtinkite savo tapatybę, naudodamiesi vienu iš šių dviejų būdų:
Elektroninė bankininkystė:
• paspauskite banko logotipą – taip pateksite į el. bankininkystės prisijungimo puslapį;
• įveskite prisijungimo duomenis ir patvirtinkite sutikimą juos naudoti, kad Jus atpažintų;
• prisijunkite prie „Mano ERGO“;
pastaba: el. bankininkystės duomenys naudojami tik Jums atpažinti, finansiniai duomenys ar mokėjimai nėra tikrinami. Prisijungimo metu pinigai nuo Jūsų sąskaitos nebus nuskaičiuojami.
Mobilusis e. parašas:
norėdami prisijungti prie „Mano ERGO“ mobiliuoju e. parašu, turite būti sudarę šios paslaugos teikimo sutartį su savo mobiliojo ryšio operatoriumi.
- Surinkite naršyklėje adresą mano.ergo.lt.
- Prisijunkite vienu iš galimų būdų: naudodami el. bankininkystę arba mobilųjį e. parašą.
- Atsivėrusiame lange pažymėkite varnelę Sukurti „Mano ERGO“ prisijungimo vardą ir slaptažodį.
- Įveskite prašomus duomenis.
- Patvirtinkite, kad Jūsų pateiktas el. pašto adresas ir mobiliojo telefono numeris yra veikiantis.
- Atlikę aukščiau išvardintus veiksmus, pateksite į savo aplinką.
- Surinkite naršyklėje adresą mano.ergo.lt.
- Pasirinkite vieną iš trijų prisijungimo būdų:
El. bankininkystė:
paspaudę banko logotipą, pateksite į el. bankininkystės prisijungimo puslapį. Toliau – kaip registruojantis pirmą kartą.
Slaptažodis ir SMS:
- atsivėrusiame lange įveskite prašomus duomenis, t. y. prisijungimo vardą – savo el. pašto adresą, sugalvotą slaptažodį ir laikiną kodą, gautą SMS pranešimu į paskyroje nurodytą mobiliojo telefono numerį;
- jei pamiršote slaptažodį, spauskite Pamiršote slaptažodį, įveskite prisijungimo vardą bei paveikslėlyje pateiktas saugos raides ir spauskite Tęsti. Laikinąją nuorodą slaptažodžiui atkurti gausite el. paštu, kurį nurodėte registruodamiesi;
- paspauskite el. paštu gautą laikinąją nuorodą;
- savitarnos svetainėje įveskite SMS pranešimu gautą 4 skaitmenų kodą.
Mobilusis e. parašas:
- pasirinkite prisijungimą mobiliuoju parašu ir spauskite Jungtis;
- pateksite į iPasas.lt aplinką, kurioje reikės įvesti savo asmens kodą;
- ekrane pasirodys 4 simboliai, kurie tuo pačiu metu bus matomi (bus rodomi) ir Jūsų mobiliojo telefono ekrane. Patvirtinę, kad simboliai yra vienodi, mobiliajame telefone įveskite sPin kodą, kurį Jums suteikė mobiliojo ryšio operatorius.
Kaip naudotis savitarna?
Kodėl negaliu panaikinti paskyros?
Jūs turi galimybę panaikinti arba laikinai deaktyvuoti savo paskyrą, bet tai atlieka atsakingi ERGO darbuotojai, kai yra gaunamas jūsų prašymas raštu (elektroniniu arba fiziniu būdu).
Pateikiau nutraukimo prašymo formą savitarnos sistemoje. Ar sutartis nutraukta?
Jūsų pranešimas apie sutarties nutraukimą yra perduodamas atsakingam ERGO darbuotojui. Patvirtinimą apie sutarties nutraukimą gausite Jūsų nurodytu kontaktiniu telefono numeriu ar elektroninio pašto adresu. Kai sutartis bus nutraukta ERGO sistemoje atitinkama informacija apie sutarties statusą bus atvaizduojama Jūsų savitarnos paskyroje. Jei turite klausimų dėl draudimo sutarties nutraukimo, susisiekite su mumis telefonu 1887, elektroniniu paštu info@ergo.lt arba pranešimu iš savitarnos "Pranešimų" modulio pasirinkę temą "Draudimo sutarties nutraukimas".
Apmokėjau draudimo sutartį per savitarną. Kodėl skiltyje „Mano mokėjimai“ ir prie draudimo sutarties vis matau statusą „Apmokėti“?
Informacija apie mokėjimus skiltyje „Mano mokėjimai“ atsinaujina per 1-2 darbo dienas po sutarties apmokėjimo, o kai daromas apmokėjimas pasirinkus būdą „pavedimu“ gali ir dar vėliau.
Susikūriau ERGO savitarnos paskyrą savo vardu, bet taip pat reikalinga atskira paskyra ir juridiniam asmeniui. Ar galiu panaudoti tą patį elektroninį pašto adresą ir telefono numerį šios paskyros registracijai?
Elektroninis paštas ir telefono numeris gali būti panaudotas tik 1 savitarnos paskyrai ir negali būti naudojami fizinio ir juridinio asmens paskyrų sukūrimui.
Kaip peržiūrėti savo draudimo sutartis?
- Pasirinkite skiltį Mano sutartys.
- Čia galėsite peržiūrėti visas savo turimas galiojančias ir negaliojančias sutartis, apmokėjimo laiką ir sutarčių galiojimo datas.
Kaip apmokėti draudimo sąskaitas?
Pirmasis būdas – skiltyje Mano sutartys:
- skiltyje Mano sutartys prie kiekvieno galiojančio draudimo poliso matysite mygtuką Apmokėti;
- paspaudę mygtuką Apmokėti, pamatysite visus sutarties galiojimo laikotarpio mokėjimus;
- žaliai pažymėtos įmokos jau apmokėtos, o raudonai – dar ne;
- pažymėkite varnele įmokas, už kurias norite sumokėti;
- spauskite mygtuką Apmokėti;
- paspauskite banko, su kuriuo esate sudarę el. paslaugų teikimo sutartį, logotipą;
- susipažinkite su banko pateikiama informacija, tęskite, įvesdami prisijungimo prie el. banko duomenis, ir apmokėkite;
pastaba: sėkmingai įvykdytas mokėjimas bus įskaitytas ERGO apskaitos sistemoje per artimiausią darbo dieną nuo mokėjimo įvykdymo dienos;
antrasis būdas – skiltyje Mano mokėjimai:
- pasirinkite skiltį Mano mokėjimai;
- šioje skiltyje galėsite peržiūrėti atskirų polisų einamojo mėnesio mokėjimus;
- norėdami sumokėti už pasirinktą draudimo polisą, pažymėkite mokėtiną sumą varnele;
- spauskite mygtuką Apmokėti;
- paspauskite banko, su kuriuo esate sudarę el. paslaugų teikimo sutartį, logotipą;
- susipažinkite su banko pateikiama informacija, tęskite, įvesdami prisijungimo prie el. banko duomenis, ir apmokėkite;
pastaba: jei šioje skiltyje nerodomas nė vienas einamojo periodo mokėjimas ir ji yra tuščia, vadinasi, šiuo metu už visus draudimus esate atsiskaitę; vienu bankiniu pavedimu galite apmokėti tik vieną einamojo periodo įmoką.
Kaip pratęsti sutartį?
- Pasirinkite skiltį Mano sutartys.
- Atidarykite nebegaliojančių draudimo sutarčių sąrašą.
- Prie draudimo poliso dešinėje rasite mygtukus Sudaryti naują sutartį ir Gauti pasiūlymą. Pasirinkite vieną iš jų.
- Susipažinkite su pratęsiamo draudimo sąlygomis. Jei pageidaujate konsultacijos, susisiekite su ERGO konsultantu, paspaudę mygtuką Pagalba gyvai.
- Spauskite Apmokėti.
- Jei pasirinksite galimybę Gauti pasiūlymą, su Jumis susisieks draudimo konsultantas ir pateiks draudimo pasiūlymą.
Kaip užregistruoti ir valdyti žalą?
- Pasirinkite skiltį Mano žalos.
- Čia galite pranešti apie įvykį.
- Užpildę ir išsiuntę paraišką apie draudimo žalą, el. paštu gausite trumpą pateiktų duomenų suvestinę.
- El. paštu su Jumis susisieks ERGO darbuotojas ir praneš apie žalos administravimo eigą.
Gavau taisykles į el. paštą, kur dokumentai?
Nuo Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento (BDAR) įsigaliojimo, siekdami užtikrinti savo klientų asmens duomenų saugą, po sutarties sudarymo siunčiame tik informacinį-patvirtinimo el. laišką su atitinkamo draudimo taisyklėmis ir nuoroda ERGO savitarnos platformą, kur galite rasti, peržiūrėti ir atsispausdinti visas savo draudimo sutartis.
Negaliu matyti galiojančių sutarčių. Kodėl?
Tokią situaciją gali lemti kelios priežastys:
a) pirmiausiai, atkreipiame dėmesį, kad draudimo sutartis gali matyti tik draudėjas savo savitarnos paskyroje, o mokėtojas tokios galimybės neturi;
b) mokėjimą už sutartį atlikote pasirinkdami mokėjimo būdą „Pavedimu“ – tokiu atveju laukiame papildomos informacijos iš Jūsų (banko pavedimo kopijos) ir sutartis bus atvaizduojama savitarnos erdvėje gavus šią informaciją;
c) sudaryta sutartis, kuri nepatenka į savitarnoje atvaizduojamų draudimo produktų sutarčių sąrašą.
d) savitarnoje yra atvaizduojama tik tam tikro laikotarpio ir tipo draudimo sutartys:
Fizinio asmens atveju - atvaizduojamos tik paskutinių 3 metų draudimo sutartys (nuo einamosios datos). Atkreipiu dėmesį, jog ilgalaikės lizinguojamo turto arba transporto priemonės (jei draudėjas bankas) sutartys nėra pilnai atvaizduojamos.
Juridinio asmens atveju – atvaizduojamos tik paskutinių 1 metų draudimo sutartys (nuo einamosios datos). Atkreipiu dėmesį, jog ilgalaikės lizinguojamo turto arba transporto priemonės (jei draudėjas bankas) sutartys nėra pilnai atvaizduojamos.
Jei aš mokėtojas, ar galiu gauti draudimo dokumentus?
Pagal BDAR informaciją apie draudimo sutartį ir prieiga prie draudimo sutarties yra suteikiama tik draudėjui. Mokėtojui informacija apie draudėjo sutartis gali būti suteikia tik rašytinio įgaliojimo pagrindu.
Ką daryti jei negaliu prisijungti prie savitarnos sistema, kaip kitaip galiu gauti draudimo dokumentus?
ERGO savitarna nėra vienintelis būdas gauti dokumentus – jūs taip pat galite gauti informaciją ir draudimo dokumentus atvykę į artimiausią ERGO klientų aptarnavimo padalinį atstovybę, paskambinus telefonu 1887 arba parašius elektroniniu paštu (info@ergo.lt). Tokiais atvejais, identifikavus klientą (draudėją), draudimo dokumentai yra išsiunčiami el. paštu.
Kaip naudotis savitarna?
Jūs turi galimybę panaikinti arba laikinai deaktyvuoti savo paskyrą, bet tai atlieka atsakingi ERGO darbuotojai, kai yra gaunamas jūsų prašymas raštu (elektroniniu arba fiziniu būdu).
Jūsų pranešimas apie sutarties nutraukimą yra perduodamas atsakingam ERGO darbuotojui. Patvirtinimą apie sutarties nutraukimą gausite Jūsų nurodytu kontaktiniu telefono numeriu ar elektroninio pašto adresu. Kai sutartis bus nutraukta ERGO sistemoje atitinkama informacija apie sutarties statusą bus atvaizduojama Jūsų savitarnos paskyroje. Jei turite klausimų dėl draudimo sutarties nutraukimo, susisiekite su mumis telefonu 1887, elektroniniu paštu info@ergo.lt arba pranešimu iš savitarnos "Pranešimų" modulio pasirinkę temą "Draudimo sutarties nutraukimas".
Informacija apie mokėjimus skiltyje „Mano mokėjimai“ atsinaujina per 1-2 darbo dienas po sutarties apmokėjimo, o kai daromas apmokėjimas pasirinkus būdą „pavedimu“ gali ir dar vėliau.
Elektroninis paštas ir telefono numeris gali būti panaudotas tik 1 savitarnos paskyrai ir negali būti naudojami fizinio ir juridinio asmens paskyrų sukūrimui.
- Pasirinkite skiltį Mano sutartys.
- Čia galėsite peržiūrėti visas savo turimas galiojančias ir negaliojančias sutartis, apmokėjimo laiką ir sutarčių galiojimo datas.
Pirmasis būdas – skiltyje Mano sutartys:
- skiltyje Mano sutartys prie kiekvieno galiojančio draudimo poliso matysite mygtuką Apmokėti;
- paspaudę mygtuką Apmokėti, pamatysite visus sutarties galiojimo laikotarpio mokėjimus;
- žaliai pažymėtos įmokos jau apmokėtos, o raudonai – dar ne;
- pažymėkite varnele įmokas, už kurias norite sumokėti;
- spauskite mygtuką Apmokėti;
- paspauskite banko, su kuriuo esate sudarę el. paslaugų teikimo sutartį, logotipą;
- susipažinkite su banko pateikiama informacija, tęskite, įvesdami prisijungimo prie el. banko duomenis, ir apmokėkite;
pastaba: sėkmingai įvykdytas mokėjimas bus įskaitytas ERGO apskaitos sistemoje per artimiausią darbo dieną nuo mokėjimo įvykdymo dienos;
antrasis būdas – skiltyje Mano mokėjimai:
- pasirinkite skiltį Mano mokėjimai;
- šioje skiltyje galėsite peržiūrėti atskirų polisų einamojo mėnesio mokėjimus;
- norėdami sumokėti už pasirinktą draudimo polisą, pažymėkite mokėtiną sumą varnele;
- spauskite mygtuką Apmokėti;
- paspauskite banko, su kuriuo esate sudarę el. paslaugų teikimo sutartį, logotipą;
- susipažinkite su banko pateikiama informacija, tęskite, įvesdami prisijungimo prie el. banko duomenis, ir apmokėkite;
pastaba: jei šioje skiltyje nerodomas nė vienas einamojo periodo mokėjimas ir ji yra tuščia, vadinasi, šiuo metu už visus draudimus esate atsiskaitę; vienu bankiniu pavedimu galite apmokėti tik vieną einamojo periodo įmoką.
- Pasirinkite skiltį Mano sutartys.
- Atidarykite nebegaliojančių draudimo sutarčių sąrašą.
- Prie draudimo poliso dešinėje rasite mygtukus Sudaryti naują sutartį ir Gauti pasiūlymą. Pasirinkite vieną iš jų.
- Susipažinkite su pratęsiamo draudimo sąlygomis. Jei pageidaujate konsultacijos, susisiekite su ERGO konsultantu, paspaudę mygtuką Pagalba gyvai.
- Spauskite Apmokėti.
- Jei pasirinksite galimybę Gauti pasiūlymą, su Jumis susisieks draudimo konsultantas ir pateiks draudimo pasiūlymą.
- Pasirinkite skiltį Mano žalos.
- Čia galite pranešti apie įvykį.
- Užpildę ir išsiuntę paraišką apie draudimo žalą, el. paštu gausite trumpą pateiktų duomenų suvestinę.
- El. paštu su Jumis susisieks ERGO darbuotojas ir praneš apie žalos administravimo eigą.
Nuo Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento (BDAR) įsigaliojimo, siekdami užtikrinti savo klientų asmens duomenų saugą, po sutarties sudarymo siunčiame tik informacinį-patvirtinimo el. laišką su atitinkamo draudimo taisyklėmis ir nuoroda ERGO savitarnos platformą, kur galite rasti, peržiūrėti ir atsispausdinti visas savo draudimo sutartis.
Tokią situaciją gali lemti kelios priežastys:
a) pirmiausiai, atkreipiame dėmesį, kad draudimo sutartis gali matyti tik draudėjas savo savitarnos paskyroje, o mokėtojas tokios galimybės neturi;
b) mokėjimą už sutartį atlikote pasirinkdami mokėjimo būdą „Pavedimu“ – tokiu atveju laukiame papildomos informacijos iš Jūsų (banko pavedimo kopijos) ir sutartis bus atvaizduojama savitarnos erdvėje gavus šią informaciją;
c) sudaryta sutartis, kuri nepatenka į savitarnoje atvaizduojamų draudimo produktų sutarčių sąrašą.
d) savitarnoje yra atvaizduojama tik tam tikro laikotarpio ir tipo draudimo sutartys:
Fizinio asmens atveju - atvaizduojamos tik paskutinių 3 metų draudimo sutartys (nuo einamosios datos). Atkreipiu dėmesį, jog ilgalaikės lizinguojamo turto arba transporto priemonės (jei draudėjas bankas) sutartys nėra pilnai atvaizduojamos.
Juridinio asmens atveju – atvaizduojamos tik paskutinių 1 metų draudimo sutartys (nuo einamosios datos). Atkreipiu dėmesį, jog ilgalaikės lizinguojamo turto arba transporto priemonės (jei draudėjas bankas) sutartys nėra pilnai atvaizduojamos.
Pagal BDAR informaciją apie draudimo sutartį ir prieiga prie draudimo sutarties yra suteikiama tik draudėjui. Mokėtojui informacija apie draudėjo sutartis gali būti suteikia tik rašytinio įgaliojimo pagrindu.
ERGO savitarna nėra vienintelis būdas gauti dokumentus – jūs taip pat galite gauti informaciją ir draudimo dokumentus atvykę į artimiausią ERGO klientų aptarnavimo padalinį atstovybę, paskambinus telefonu 1887 arba parašius elektroniniu paštu (info@ergo.lt). Tokiais atvejais, identifikavus klientą (draudėją), draudimo dokumentai yra išsiunčiami el. paštu.