Skip to content

Pasiūlymai ir skundai

Pasiūlymų ir skundų teikimo būdai

Klientai gali teikti pasiūlymus ir skundus raštu:

  • užpildyti skundo formą ir atsiųsti el. paštu kokybe@ergo.lt;
  • arba pateikti skundą raštu bet kuriame ERGO klientų aptarnavimo padalinyje;
  • ERGO savitarnoje.

Skundą pareiškėjas turi pateikti ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo tos dienos, kai sužinojo apie savo teisių ir/ar teisėtų interesų pažeidimą. Tačiau, jei jau praėjo trys mėnesiai, mums vis tiek yra svarbus Jūsų grįžtamasis ryšys. Susisiekite su mumis jums patogiu būdu.

ERGO kviečia žodžiu išreikštą skundą išdėstyti raštu ir pateikti jį, naudojant vieną iš aukščiau nurodytų būdų.

 

Pasiūlymų ir skundų nagrinėjimas

ERGO siekia kuo greičiau išnagrinėti pasiūlymus ir skundus, užtikrindama, kad pagrįstas raštiškas atsakymas būtų pateiktas ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų. Jeigu dėl objektyvių priežasčių atsakymui parengti prireiks papildomo laiko, informuosime jus apie patikslintą atsakymo terminą ir skundo nagrinėjimo pratęsimo motyvus. 

Skundai yra nagrinėjami neatlygintinai.

 

Pasiūlymų ir skundų turinys

Norėdami gauti greitesnį atsakymą į jūsų raštišką skundą, prašome savo pranešime nurodyti šią informaciją:

  • Skundą teikiančio asmens duomenis (vardą, pavardę, korespondencijos adresą, elektroninio pašto adresą ir kontaktinį telefono numerį);
  • Draudimo sutarties (draudimo liudijimo) numerį, žalos numerį arba kitą tikslią informaciją, nurodančią, dėl kokio įvykio ar sutarties kreipiamasi;
  • Skundo pateikimo datą;
  • Aiškiai suformuluotą ir išdėstytą nusiskundimo esmę (kokios teisės ir/ar teisėti interesai, susiję su ERGO teikiamomis paslaugomis ar sudarytomis sutartimis, buvo pažeisti);
  • Reikalavimus, kuriuos skunde reikalaujama tenkinti;
  • Pridėkite susijusius dokumentus (kopijas) ir jų sąrašą.

Kai skundas teikiamas raštu (ne elektroniniu būdu), prašome skundą pasirašyti. Jeigu skundas pateikiamas per atstovą, prašome būtinai pateikti tinkamai patvirtintą atstovavimo faktą patvirtinančio dokumento kopiją.

Kad jums būtų patogiau, skundo pildymo formą rasite čia.

 

Kur galite kreiptis, jei esamas atsakymas į skundą netenkina?

Jeigu mūsų atsakymas į skundą jūsų netenkina ir manote, kad jūsų teisės ar teisėti interesai pažeisti, jūs turite teisę kreiptis į finansų rinkos dalyvių priežiūros instituciją  – Lietuvos banką (per 1 metus po kreipimosi į ERGO). Informaciją apie vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų nagrinėjimo tvarką rasite čia: http://www.lb.lt/gincu_nagrinejimas

Jei jums reikia pagalbos, turite klausimų ar norite pasitarti, kviečiame skambinti trumpuoju ERGO telefonu 1887.

 

Kiek laiko saugome su skundu susijusius dokumentus?

Pareiškėjų skundus, su jų nagrinėjimu susijusią medžiagą, dokumentą, kuriame nurodytas konkretus skundo nagrinėjimo rezultatas, ir pareiškėjui pateiktą atsakymą saugome ne trumpiau kaip 3 metus nuo galutinio atsakymo pareiškėjui pateikimo dienos.

© 2024 ERGO, Geležinio Vilko g. 6A, Vilnius

Privatumo politika